Dermacol lícenka s rozjasňovačom

By Zuzulienka - 5.6.15

Od istého času lícenky patria do mojej povinnej kozmetickej výbavy. Dokážu oživiť tvár a vykresliť jej kontúry. Nedávno mi v schránke pristála táto novinka od Dermacol Blush & Illuminator. Produkt s rovnakým dizajnom som vám od Dermacolu prestavovala pred rokom, no vtedy sa jednalo o rozjasňovač. Tentokrát je to lícenka s rozjasňovačom.


Mať dva produkty v jednom je v dnešnej dobe výhoda. Nemusíte zo sebou toho veľa vláčiť, stačí vám len ten jeden. Táto lícenka je zaujímavá a krásna už len svojím vzhľadom. Krásna paletka v niekoľkých odtieňoch so srdiečkovým vzorom na povrchu samotnej farby na líčka. Navyše nie len vzhľad vás dostane, ale aj vôňa. Áno, presne tak, táto farba na líčka s rozjasňovačom naozaj krásne vonia po bavlníkovom kvete. Ach, ako ja milujem dekoratívku, ktorá vonia :)



Dermacol Blush & Illuminator dostane v ôsmich odtieňoch, treba si vybrať ten svoj podľa typu pleti. Ku mne docestoval odtieň číslo 3 a musím povedať, že mi sadol.
Tieto odtiene môžete používať samostatne alebo oddelene. Ja ich používam väčšinou spolu, najprv líčka prejdem lícenkou a na to ich jemne poprášim rozjasňovačom.




Farba na líčka je taaká tmavoruužová a krásne vykontúruje lícne kosti, oživí tvár. Rozjasňovač zase rozžiari a osvieži pleť. Mal by aj zamaskovať únavu a jemné vrásky, no to som nejako nepostrehla. Podstatné pre mňa je, že dokáže mojej bledej tvári dodať farbu a jas.


Paletka je vhodná pre všetky typy pleti, je bez parabénov, hypoalergénna a vhodná na tvár aj telo. Teda pokojne môžete s rozjasňovačom poprášiť dekolt, kľúčne kosti, či ramená pre ich zvýraznenie.

Máte tento malý zázrak odskúšaný? Ako sa vám páči?

  • Share:

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Moc pěkný produkt, možná by se dal použít i jako bronzer :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá dobře :-) mám tvářenky ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi nad ni budu premyslet.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná farba, rozjasňovač používám od inéj značy, ale už si neviem bez neho predstaviť svoj make-up rituál.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi ťa rozjasnila;)..vyzerá super;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá moc pěkně, třeba si ho koupím někdy.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný odtieň, určite by sa hodil aj ako bronzer:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa mňa to vyzerá fakt dobre, hlavne keď použiješ aj rozjasňovač aj lícenku :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great colors :)
    *new folower in the blog
    retromaggie.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá moc krásně, sluší ti to!:)
    Já rozjasnovač bohužel moc používat neumím :( :D
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odskúšaný mám, ale trochu iný, tiež od Dermacolu. Tento produkt vyzerá rovnako dobre. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!