Letné novinky z DMky

By Zuzulienka - 31.7.14

Leto sa nám pomaličky prehupuje do druhej polky, avšak letná kozmetika je stále aktuálna. Preto by som vám rada predstavila zopár letných produktov z letnej edície, ktoré aktuálne nájdete v Dm drogerie. Nebudem zdržovať, poďme na to.


Opaľovacie mlieko Sundance SPF20
Opaľovacie prípravky sú hlavne v lete nevyhnutnosťou. Slnko totiž svieti viac a intenzívnejšie, preto by aj naša starostlivosť o pokožku mala byť intenzívnejšia. A nemôžeme iba hydratovať, musíme aj chrániť. A to jedine s prípravkami s vhodným ochranným faktorom proti UVA a UVB žiareniu. Jedným z takých prípravkov je aj limitovaná edícia Sundance Young Light mlieko na opaľovanie s ochranným faktorom SPF20. 


Mliečko má krásne letné balenie a poskytne vám všetko, čo počas pobytu na slnku potrebujete.V prvom rade teda ochranu pred škodlivými lúčmi a spálenou pokožkou. Ďalej obsahuje glycerín, vitamín E a provitamín B5, ktoré udržujú pokožku hydratovanú a chránia ju pred ďalším vysušovaním. Mlieko vonia po kokose a na prvý pohľad má jeho konzistencia taký zelený nádych, tak to však má byť. Rozotiera sa naozaj veľmi ľahučko v porovnaní s niektorými inými mliekami, ktoré som skúšala. Rýchlo sa do pokožky vsiakne a vy ste tak pred slniečkom chránení. Vôňu kokosu po natretí cítiť už len jemnučko.



Osviežujúci pomarančový sprej Alverde
Keď je nám horúco, jediné na čo myslíme je, ako sa osviežiť. Môže to byť nejaký nápoj s ľadom, zmrzlina, vlažná sprcha, alebo klimatizovaná miestnosť. Ak však ani jedno z toho nie je poruke, je to problém. Preto odporúčam osviežujúci sprej od Alverde s vôňou pomaranča a medovky. Táto kombinácia vôní je naozaj skvelá. Veľmi sa mi páči, že osviežujúci pomaranč je doplnený práve jemnou medovkou. 
Sprej je naozaj záchranou, ak je vám horúco, stačí si ho nastriekať priamo na pokožku v dostatočnej vzdialenosti, aby sa pekne rozprášil (ak ho budete striekať zblízka, zanechá vám pokožku skôr mokrú ako sviežu). Okrem sviežosti dodáva pokožke aj hydratáciu, pretože obsahuje glycerín. Po použití budete cítiť už len sviežosť, jemnú pomarančovú vôňu a pokožka bude hydratovaná. Dokonca sa mi zdá, že ju aj pekne rozžiari.
A výborný tip je - skladovať ho v chladničke - to bude to pravé osvieženie v pravej chvíli!



Maska na tvár Balea HappyDay
Maska Happy Day je limitovanou letnou edíciou určená pre revitalizáciu pleti. Mala by dodať pleti krásu a vitalitu. Má jemnú grepovú vôňu a obsahuje veľa cenných zložiek. Taký extrakt z kvetov bazy pokožku osvieži a ošetrí. Obsah rôznych olejov a bambuckého masla dodajú pokožke jemnosť, vláčnosť a hydratáciu. Teda nemusíte sa báť, že by po ste po použití mali napnutú a suchú pleť. No a nakoniec nezabudli ani na obsah panthenol, ktorý pokožku upokojuje a Vitamín E, ktorý ju chráni pred starnutím. Naozaj samé úžasné zložky.
Maska má jemné krémové zloženie, jednoducho sa nahrubo rozotrie po tvári a nechá 10 - 15 minút pôsobiť. Potom ju iba utriete kozmetickým obrúskom. Ja som sa jej trochu obávala, kedže citrusy ma na pleti zvyčajne veľmi štípu. Tento však štipkal len jemne zo začiatku a potom to prešlo. Počas doby pôsobenia som na pleti vôbec necítila napnutie, maska nezasychala a tak som po určenom čase dala krásne utrieť vreckovou. Pleť zostala naozaj oživená, svieža, jemná a hydratovaná.
Občas sa treba rozmaznať nejakou tou maskou.


Vzorka sprchového gélu Balea Happy Dark Lily
Sprchový gél ukrývajúci sa v malej kvetinke upúta na prvý pohľad. Samozrejme, že toto je len vzorka, ktorá vystačí na jedno sprchovanie, no to balenie tej vzorky je naozaj jedinečné. Je to akési malé cestovné balenie, ktoré sa dá jednoducho otvoriťnalomením v narezanej časti. Úplne stačil na jedno sprchovanie, dokonca by som povedala, že ho bolo až veľa. Vôňa je príjemná, osviežujúca, ani neviem, k čomu ju prirovnať, že by k ľalii, keď ten názov Dark Lily. Celkovo ho dostanete kúpiť v 4 verziách: Fresh Lime, Happy Tangerine a Cherry Blossom. Takže ak hľadáte aktuálne sprchový gél - skúste Balea Happy.


Čo vás najviac upútalo?
Máte niečo z týchto noviniek vyskúšané?
Ak nie tak šup-šup do DMky
Majte krásny dník!

  • Share:

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Balea ma v poslednej dobe stále viac a viac prekvapuje, krásne balenia, kvalitné produkty, super ceny :) Ja sa najnovšie chystám na sprcháče z limitovanej edíciee ale lákajú ma aj tieto opaľovacie produkty:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu masku bych i vyzkoušela:))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to suepr :) určite vyskúšam :)))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DM zbožňuji. Baleu stejně tak ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem limitované edície od Balei, vždy sú úžasné. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujal mňa sprej Alverde, ale určite by stálo za vyskúšanie, aj opaľovacie mlieko.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, jsem na tvém blogu poprvé, velmi se mi líbí :)
    Mám blog na kterém je teď giveaway, byla bych moc ráda kdyby jste se koukli :)
    http://lifebysimm.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  8. o tejto verzii teloveho spreja som vobec netusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám doma ten sprej a musím říct, že už mi začal vonět. Dřív mi tam hrozně vadila ta meduňka, ale teď už cítím jenom ten pomeranč. :) No jinak ta maska vypadá hrozně pěkně, musím si ji příště v DM všimnout. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda, to je po dlouhé době článek, kde mě láká si koupit naprosto všechno! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!